Pre základnú funkčnosť, spríjemnenie používania webu, analytické účely a v prípade udelenia súhlasu aj na účely cielenia reklamy využívame súbory cookies. Nastavenie vlastných preferencií cookies môžete kedykoľvek upraviť odkazom v spodnej časti stránok.


BLOG » TOP 7 cvičení na premenu tela
7 TOP cvičení, ktoré premenia vaše telo!

Hľadáte účinnú a efektívnu cestu k premene vášho tela? Existuje zopár skvelých cvičení, ktoré vám k tomu zaručene pomôžu. Tieto cviky sú maximálne jednoduché, no na druhej strane extrémne efektívne pri poslilňovaní jednotlivých partií a odbúravaní kalórií. Samozrejme musíte pridať zdravú stravu a pravidelný spánok, odpočinok. Nestrácajte váš čas, vyskúšajte týchto 7 cvičení a presvedčte sa, že na premenu vášho tela sú naozaj TOP.

1. Švihadlo

Kedy bolo naposledy, keď si ste zaskákali na švihadle? Poriadne dávno, ešte v detstve? Tak si zožeňte švihadlo a poďme na to. Skákanie cez švihadlo vás nebude stáť takmer nič a môžete to robiť takmer všade. Pri skákaní cez švihadlo spálite mnoho kalórií. V prípade, že máte deti, môžete to spojiť aj so zábavou a zaskáčte si s nimi. Švihadlo je aj vý

borný spôsob kardio cvičenia, môžete si švihadlo hodiť do kufra auta a zaskákať si aj na dovolenke, či pracovnej ceste. Takže, kto povedal, že skákanie cez švihadlo je len pre malé deti?

2. Drepy

Drepy sú jedny zo základných cvikov, ktoré pracujú pre viac ako jednu svalovú skupinu. Toto veľmi výkonné cvičenie vám pomáha formovať zadok, posilniť telo a spáliť kalórie. Ak chcete zvýšiť energetický výdaj a zvyšovať tepovú frekvenciu, vyskúšajte drepy s výskokom. Pravidelné cvičenie drepov je jedným z najlepších spôsobov ako transformovať svoje telo a rovnako aj upevniť si fyzické zdravie. Ak máte sedavé zamestnanie, či jednoducho máte cez deň málo pohybu, ste vystavený riziku viacerým ochoreniam. Prečo si neurobiť pár drepov pri varení večere, pri čakaní na zohriate vody na kávu, či pri sledovaní vášho seriálu. Niekedy je vykonávanie viacerých činností zábava.

3. Kľuky

Bohužiaľ, mnoho ľudí sa vyhýba robiť kľuky, kliky, alebo ako si to každý nazve. Je to trochu ťažšie cvičenie ale dokáže robiť zázraky a prinášať svoje ovocie. Existuje mnoho spôsobov, ktoré zaťažujú rôzne svaly v ramenách a pažiach. Skúste kľuky meniť a uvidíte, že sa budiť nebudete. Kľuky neformujú len ramená a paže, ale formujú aj stred nášho tela. Navyše sú vhodné pre naše srdce, kardiovaskulárne zdravie a pomáhajú zlepšiť držanie tela. Samozrejme, veľmi potrebné je správne vykonávanie kľukov. Vykonávajte ich s rovným chrbtom, aby ste sa vyhli nadmernému zaťažovaniu chrbta a prípadnému zraneniu.


4. Výpady

Ak chcete vyformovať a spevniť svaly na nohách, robte výpady. Výpady vám poskytnú skvelé výsledky. Ak chcete pridať trochu kardia a zvýšiť intenzitu, vyskúšajte skokové výpady. Odporúčame 3 série po 10 výpadov denne pre dosiahnutie najlepších výsledkov. Výpady sú veľmi účinné cvičenie na posilňovanie, tvarovanie a budovanie viacerých svalových partií, tak prečo ich necvičiť každý deň? Dokonca aj keď máte celý deň nabitý program, na výpady si určite nájdite čas. Nehľadajte výhovorky, lebo tak sa nikam nedostanete.

5. Plávanie

Skvelá správa pre všetkých milovníkov plávania. Plávanie je super efektívne cvičenie, ktoré vám prinesie úžasné výsledky. Plávanie vám pomáha zlepšiť a spevniť jadro tela a pracujú rôzne svalové skupiny. Plávanie sa môže takisto pochváliť mnohými zdravotnými výhodami. Pomáha znižovať krvný tlak, posilňuje vaše srdce a zlepšuje aeróbnu kapacitu. Plus je to výborný spôsob ako si užiť veľa zábavy s vašou rodinou a zároveň si dobre zacvičiť. Na druhej strane, plávanie nie je ľahko prenosné ako napríklad skákanie cez švihadlo.

6. Behanie

Existuje mnoho výhod behania. Dobre si zabehať pomáha zbaviť sa stresu, zlepšuje zdravie srdca, znižuje riziko vzniku depresie, spaľuje obrovské množstvo kalórií a zlepšuje vaše celkové zdravie. Beh môže zmeniť vaše telo skutočne ako nič iné. Mnoho ľudí preferuje behať hlavne ráno, skvele tým naštartujú svoj deň a aj preto je behanie jedno z najlepších cvičení na každý deň. Ak nemáte radi beh, vyskúšajte jogging. Aj jogging vám pomáha zbaviť sa kalórií a zlepšiť vaše celkové zdravie.

7. Bicyklovanie

Jazda na bicykli je skvelý spôsob poriadne sa vypotiť a posilniť vaše nohy. Okrem nôh posilňuje ruky, chrbát, povzbudzuje srdce a pomáha pri chudnutí. Jazda na bicykli je jeden z najjednoduchších spôsobov, ako zapojiť cvičenie do vašej každodennej rutiny, pretože je to výborný spôsob dopravy. Dostane vás kam potrebujete, ušetrí vám peniaze a je dobrý pre vaše zdravie. Vezmite so sebou vašich priateľov a známych a zabezpečte si z tréningu čo najviac.

7

Takže tu máte zoznam najúčinnejších cvičení, ktoré vám pomôžu premeniť vaše telo. Keď sa im budete pravidelne venovať, zaručene uvidíte výsledky. A pri viacerých si užijete aj veľa zábavy, tak na čo čakať? Poďme na to!

ZDROJ: sportworld.sk


NÁZORY A OTÁZKY NÁVŠTEVNÍKOV

hu5tiPsBM
ybYkRuF5
09.03.2017 23:24
wx4Vp5ea6
RNZKLPnhX
09.03.2017 11:15
kaWsu195cgtT
N9Y1JqL8bOg
23.02.2017 11:44